باشگاه تناسب اندام

با استفاده از جدیدترین و به روز ترین تجهیزات ورزشی که ارزش خود را در طول زمان نیز حفظ می کنند، اعضای جدید جذب کنید.
آنها را در تمرینات گروهی جذاب مشارکت دهید. با راهکارهای دیجیتال ما، سفری لذت بخش و کامل به مشتریان خود ارائه دهید.
اگر متعهد شده اید که افراد بیشتری بواسطه ورزش احساس بهتری داشته باشند، ما در کنارتان هستیم تا موفقیت شما را تضمین کرده و بهبود ببخشیم.

تجربه ای متفاوت از هرآنچه تا کنون بوده است، ارائه دهید.
با استفاده از Technogym ، شما می توانید به اعضای خود یک تجربه منحصر به فرد ، کاملاً متناسب با نیازهای تجاری و استراتژیک خود ارائه دهید.

prestige
programming
programming
Assessment
تکنوجیم

همیشه فعال
مشتریان شما می توانند با استفاده از دستگاه های شخصی خود، هرزمان و هرکجا که دوست دارند به محتوا و برنامه های شخصی خود دسترسی پیدا کنند.

سرگرمی
امکانات بسیار زیاد برای تمرین و سرگرمی که باعث می شود اعضای باشگاه شما به شما وفادار بمانند و آنها را با ایجاد انگیزه برای ادامه تمرین به چالش بکشید.

تمرین
اعضای باشگاه شما می توانند تجربه ای بی نظیر از یک باشگاه منحصر بفرد با امکان کنترل و ردیابی داده های تمرین، تمرینات گروهی جذاب و سرگرمی های سفارشی داشته باشند.

برنامه ریزی
برای هر شخص با هر هدف ورزشی و تمرینی، یک برنامه متناسب در دسترس خواهد بود.

ارزیابی و براورد
کاربران شما به راحتی می توانند اهداف واقعی خود در حوزه تندرستی را کشف کنند ضمن اینکه اطلاعات بیومتریک خود را با جزئیات کامل ردیابی و کنترل کنند.

تبلیغات
یک محیط جذاب و لذت بخش که توسط فعالیت های بازایابی تخصصی پشتیبانی می شود، در ارتقاء سطح کیفی و کمی باشگاه شما تاثیر شایان توجهی خواهد داشت.

نکات کلیدی بهبود بازگشت سرمایه

یک تجربه جذاب، هوشمندانه ترین راه برای تقویت تجارت شماست. روش های کلیدی برای تقویت تجارت خود را در اینجا کشف کنید.

کل هزینه مالکیت
سود ثانویه
حفظ اعضا
جذب

سرمایه گذاری خود را روی تجهیزاتی انجام دهید که بیشترین دوام و کیفیت را دارند و به مرور زمان بالاترین ارزش افزوده در صنعت را نیز حفظ کند.

با استفاده از بستر فوق العاده mywellness و راهکارهای تمرین اختصاصی فردی و گروهی، فرصت های جدید درآمدزایی ایجاد کنید.

به لطف سیستم حرفه ای CRM یا مدیریت روابط مشتری ما و همچنین ویژگی های منحصربفرد تجهیزات ورزشی وفاداری اعضا را افزایش داده و سعی در کسب رضایت حداکثری اعضا در سطح عالی باشید.

با بکارگیری تجربه کاربری منحصربفرد، مجموعه ابزارهای بازاریابی، محتواهای آموزشی ورزشی، ابتکار عمل و برنامه های نیاز محور؛ شروع به جذب اعضای جدید کنید.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

روایت های الهام بخشی از موفقیت را اینجا دنبال کنید:

مرکز Fittness First TiTanium Brangaroo سیدنی / استرالیا

تکنولوژی کلاس جهانی

مجموعه Finess First اولین باشگاه Titanium خود را در منطقه بندری بارانارو در سیدنی افتتاح کرده است که در آن امکان دسترسی به جدید ترین تکنولوژی های روز جهان در حوزه تناسب اندام و همچنین نوآوری های خلاقانه را فراهم آورده است. این مرکز با فضای حدود ۱۲۰۰ متر مربع و غرق در نور طبیعی که مجهز به تجهیزات پیشرفته  خصوصا ARTIS DIAMOND BLACK است.

باشگاه CMG Sport Club Pure Bastille پاریس / فرانسه

طراحی اختصاصی

بهترین انتخاب برای این مجموعه، فراهم کردن تجهیزات متصل ARTIS و طراحی اختصاصی برای کاربران و اعضای آن بوده است. این تجهیزات همراه با خدمات برجسته که توسط تکنوجیم پشتیبانی می شود در مرکز شهر پاریس در خدمت مردم است.

مرکز Engine Room لندن / انگلستان

مجموعه ای برای سیم کش قایقی

مرکز Engine Room دستگاه Skillrow را برای مجموعه تخصصی خود در حاشیه پارک Regent در نزدیکی Marylebone در لندن انتخاب کرده اند. برای کسانی که در قایقرانی مبتدی اند و یا تازه به این ورزش وارد شده اند، کلاس ۱۰۱ قایقرانی در این مرکز شروعی بسیار قوی با تمرکز روی تکنیک های اصلی خواهد بود. سپس آنها در دو کلاس دیگر به نام Beats و Breathe شرکت می کنند که هر کدام تکنیک منحصربفردی را به ورزشکاران آموزش می دهند. مرکز Engine Room با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی خود که توسط mywellness پشتیبانی و حمایت می شود، به کاربران خود این امکان را می دهد تا بازخوردی واقعی و کامل از عملکرد خود در زمان تمرین در اختیار داشته باشند.

مرکز سلامتی NUFFIELD HEALTH ولورهمپتون / انگلستان

انواع خدمات

مجموعه بزرگ Nuffield Health ۱۱۱ باشگاه بدنسازی و مجموعه سلامت را در سراسر انگلیس مدیریت می کند و با استفاده از آخرین فناوری های ارائه شده توسط تکنوجیم پروژه ای را به منظور مدرن سازی و تجهیز کردن باشگاه ها به منظور ارتقاء سطح کیفی برای کاربران راه اندازی کرده است. محدوده تمرینی باشگاه که مجهز به خانواده محصولات SKILL شده است و متناسب با اهداف ورزشی و سطوح مختلف کاربران با تمرکز بر تمرینات قدرتی، استقامتی و سرعتی از دستگاه های مختلف SKILLRUN‌ ، SKILLROW و SKILLBIKE بهره می برد.

خانه پیشنهاد تجاری ما
تکنوجیم راه حل هایی متناسب با نیاز و خواسته شما به شما مطرح می کند که شامل صفر تا صد کار یعنی طراحی پروژه تا شروع به کار و مدیریت تجهیزات خواهد بود.

پشتیبانی

زمانی که از تکنوجیم محصولی خریداری می کنید، به منظور افزایش طول عمر تجهیزات و محافظت از آن و همچنین بری محافظت از ارزش سرمایه گذاری شما، بهترین خدمات پس از فروش را نیز دریافت خواهید کرد

تجهیزات پیشنهادی

تمام تجهیزات اعم از محصولات حرفه ای تا ابزارهای کاربردی با طراحی فوق العاده، همگی با نیازهای مختلف و فضاهای گوناگون سلامتی، از باشگاه تا سالن های ماساژ و اسپا و حتی مراکز تجاری و اداری، متناسب خواهند بود.

خدمات مالی

در هر جای جهان که مشغول به فعالیت باشید، به لطف شبکه بین المللی موسسات مالی و بیمه قادر خواهیم بود تا از سرمایه گذاری شما با راه حل های تامین مالی ایمن، سریع و مناسب پشتیبانی کنیم.

پشتیبانی بازاریابی و برندسازی

منابع بازاریابی ما با استفاده از روشی جالب و مشارکت محور اقدام به بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار و سیستم شما در ارائه خدمات به مشتریان خواهد کرد.

برنامه ها و آموزش

هدف ما فراهم کردن آموزش های حرفه ای هدفمند برای تمرین حرفه ای از طریق طیف گسترده ای از برنامه های تمرینی ویژه است که به منظور درگیر کردن کاربران با تجهیزات و دستگاه ها و بدست آوردن بهترین تجربه ورزشی و تمرینی شان است.

طراحی داخلی

مهم نیست که فضای داخلی شما چگونه است، ما می توانیم در هر فضایی یک منطقه مناسب برای ورزش و تندرسی ایجاد کنیم.

دنیای MYWELLNESS را کشف کنید
Mywellness اولین پلتفرم ابری است که به کاربران این اجازه را می دهد تا از طریق توانایی مدیریت سبک زندگی و سلامت مشتریان، سود خود را نیز افزایش دهند.