تجربه ورزش خود را با ابزار ورزشی تکنوجیم بهبود ببخشید

مجموعه گسترده ای از لوازم جانبی اختصاصی به منظور ایجاد گستردگی در تنوع تمرینات ورزشی روزانه و منظم

از آنجایی که ورزش و تناسب اندام در خانه، در سراسر جهان در حال رونق گرفتن است، افراد با استفاده از امکانات مختلف کلاس های مجازی مانند HIIT یا Core برای دوچرخه سواری و تمرینات قدرتی، به دنبال شخصی سازی و تنوع تمرینات ورزشی هستند. تناسب اندام در خانه، هیچ نشانه ای از افول یا کم رونق شدن را نشان نمی دهد، با این حال میل افراد برای تجربه حس مشابهی همانند تمرین در باشگاه به شکل های سنتی یا مجموعه های ورزشی، رو به افزایش است.

ابزارهای Technogym به گونه ای طراحی شده اند تا بیشترین تنوع از تمرینات ترکیی را به شما ارائه دهند. با ابزار تکنوجیم این امکان را خواهید داشت تا قسمت های مختلف بدن و گروه های عضلانی را تمرین دهید و به لطف تمرینات دقیق تکنوجیم، به اهدافتان در تناسب اندام، سلامتی و سبک زندگی دست یابید.
تمام قطعات تکنوجیم دوام و استحکام را تضمین می کنند که برای پیمودن یک مسیر ورزشی بسیار عالی است، با این ابزار هر تمرین به یک تجربه تناسب اندام در سطح بالا تبدیل می شود.

این مجموعه از لوازم جانبی تناسب اندام، بالاترین سطح از کیفیت، طراحی و توجه به جزئیات را به شما ارائه می دهد: مواد اولیه با کیفیت، طراحی منحصر به فرد و تحویل فوری باعث شده است ابزار تکنوجیم، بهترین گزینه برای حفظ انگیزه ورزشی شما باشد چرا که می توانید دائما خودتان را در هر فضایی به چالش بکشید.

تکنوجیم 3 کیت آموزشی طراحی کرده است که شامل ابزارهای مختلف برای بی نهایت امکان ورزشی است. این کیت ها شامل دسته، نوارهای الاستیک و کش های حلقه ای یا یک زیرانداز ورزشی کاربردی است که می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و در هر جا ضامن سلامتی باشد. این ها تجهیزاتی هستند که شما برای یک تمرین کامل، در یک باشگاه واقعی متحرک به آنها نیاز دارید. هر کیت همچنین شامل یک کیف بزرگ برای حمل لوازم است و می توانید وسایل شخصی خود را همیشه به همراه داشته باشید.

کیت کامل تمرین
در داخل این کیت می توانید تمام ابزارهای مورد نیاز برای تمرینات حرکتی، کششی و استقامتی را پیدا کنید، که شامل: غلتک فومی، توپ متحرک، زیرانداز ورزشی، مجموعه حلقه های مقاومتی، محفظه تکنوجیم و باندهای کشی.
محفظه ی نگهدارنده ی تکنوجیم ظریف و مقاوم بوده و از چرم درجه یک و با ظرفیت 30 لیتر ساخته شده است. برچسب این کیف دارای کد QR برای دسترسی به مجموعه ای  از تمرینات و برنامه های ورزشی روزانه است. در قسمت بیرونی کیف یک جیب حرارتی وجود دارد که می تواند توسط یک زیپ ضد آب زرد مهر و موم شود.

کیت حرکات هسته ای
در داخل این کیت می توانید تمام ابزارهایی را که برای بهبود سرعت، انجام حرکات کششی و تمرینات ریلکس سازی نیاز دارید، بدست آورید.
مواردی که شامل: غلتک فومی، زیرانداز ورزشی، طناب، بطری آب دارای محفظه گرمایشی، حوله مشکی تکنوجیم و ساک مخصوص ورزشی.
این ساک مخصوص، سبک ترین و مقاوم ترین کیف است که دارای یک پوشش مناسب برای دفع آب است. یک جیب بیرونی بعنوان عایق حرارتی در آن وجود دارد که به شما امکان می دهد نوشیدنی های خود را در تمام طول روز تازه یا گرم نگه دارید و به لطف محفظه های متعدد، می توانید کفش ها یا وسایل شسته نشده خود را از بقیه وسایل خود جدا نگه دارید. با استفاده از حلقه ها و دسته های دارای بند، می توانیدزیرانداز یا غلتک فومی خود را جمع کنید.

کیت ورزشی کم جا
در این کیت تمام ابزارهای مورد نیاز برای تمرینات هوازی و قدرتی در اختیار شما قرار دارد.
مواردی شامل: توپ متحرک، طناب، کوله پشتی، مجموعه حلقه های مقاومتی، باندهای کشسان.
کوله پشتی ظریف و ضد آب داخل این کیت، محفظه های جداگانه ای برای کفش، لپ تاپ، ابزار و لباس ورزشی در اختیار شما قرار می دهد. جیب بزرگ خارجی کوله پشتی از وسایل ضروری شما با یک زیپ ضد آب محافظت می کند، صفحه پشتی کوله پشتی مجهز به اتصال چرخ دستی بوده و مهارهای شانه نیز دارای یک بند جناغ است که دو بند اصلی را به هم متصل می کند.

ابزارهای تکنوجیم، به طور جداگانه نیز قابل خرید هستند. با استفاده از لوازم جانبی تناسب اندام می توانید تمرینات قدرتی و حرکات کششی انجام دهید و بدن خود را تقویت کنید تا همیشه در بهترین شکل بدنی قرار داشته باشید. تمام ابزار تکنوجیم به منظور انجام تمرینات ایمن و موثر همراه با یک کتابچه راهنمای کاربر و تمرینات مصور در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نوارهای حلقه ای
نوارهای حلقه ای گزینه بسیار خوبی برای تمام تمرینات است که می تواند مقاومت و کشش مضاعفی را در بسیاری از تمرینات رایج ایجاد کند و انعطاف پذیری و استقامت را همزمان به چالش بکشد. نوارهای حلقه ای ظریف و سبک که به راحتی قابل نگهداری هستند، گزینه ای مناسب و مورد علاقه برای خانه و مسافرت است که تغییرات روزانه ی شما را ضمانت می کند. مجموعه ی باندها شامل ۶ باند با مقاومت های مختلف است.

باندهای کشی
باندهای کشی، محکم و مقاوم، تنوع تمرینات قدرتی را برای شما تضمین می کنند و برای تمرین در خانه و مسافرت بسیار مناسب هستند. این باندها در3 سطح مقاومتی مختلف برای تمرین گروه های عضلانی مختلف در نظر گرفته شده اند. باندهای کشی، به دلیل داشتن روکش محافظتی و ایمنی که آن ها را در برابر گره خوردن و ساییدگی مقاوم کرده است، در بهترین وضعیت مقاومتی قرار دارند.

طناب
طناب مورد استفاده برای تمرینات پرش، به ایجاد هماهنگی متابولیکی کمک می کند ، که فاکتور اصلی سرعت، چابکی و شتاب هستند. طراحی ویژه روی دسته ها، باعث می شود طناب در طول تمرین کاملا در دستان شما قرار داشته باشد. بلبرینگ های موجود در انتهای هر دسته، باعث چرخش بهتر طناب و کارآیی بیشتر در حین تمرین می شود.

زیرانداز ورزشی
این وسیله به لطف پوشش ضخیم و سطح ضد لغزش، امکان انجام حرکات کششی و قدرتی را با خیال راحت فراهم می کند. زیرانداز ورزشی همچنین دارای یک لایه سطحی از نانولاستیک است که به تمیز نگه داشتن آن کمک می کند و برای نگهداری و حمل و نقل نیز به راحت قابل جابجایی است.

دمبل های شش گوش
دمبل های شش گوش به شما کمک می کند تا تمرینات عملکردی را به واسطه حرکات بی شمار ورزشی بهبود ببخشید. دمبل های شش گوش به لطف شکل هندسی خود روی زمین نمی چرخند و می توانند روی هر سطح صافی قرار بگیرند. این تجهیز جانبی از نظر کیفیت و دوام بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می دهد: دسته جوش داده شده وزن و استحکام بیشتری به دمبل می دهد، دسته هایی از جنس کروم که سخت کاری شده اند. لاستیک های اطراف دمبل به خوبی اثرات ضربه را جذب می کند.

کتل بل
کتل بل تکنوجیم برای تمرین تمام قسمت های بدن کارامد و ایده آل است. قدرت، استقامت، ثبات، هماهنگی: طیف گسترده ای از تمرینات مختلف با کتل بل به شما کمک می کند تا به اهداف خود در تناسب اندام برسید. لاستیک دو رنگ و دستگیره های صاف از جنس استنلس استیل همراه با فولاد با کیفیت در دسته که از زنگ زدگی در طول زمان جلوگیری می کند، باعث دوام این تجهیز می شود.

غلتک فوم
از غلتک فومی می توان قبل از تمرین برای به دست آوردن حداکثر کارایی، یا بعد از تمرین به منظور تسهیل آثار جانبی متابولیکی و همچنین جلوگیری از درد، استفاده کرد. فوم به کار برده شده در مرکز غلتک سفت تر و در لبه ها نرم تر است که باعث ایجاد تحریک پذیری متغیری می شود.

گنبد تعادل
گنبد تعادل تکنوجیم وسیله ای بسیار مناسب برای افزودن حالت بی ثبات و افزایش اثربخشی به بسیار زیادی از تمرینات با وزن بدن است. با این تجهیز می توانید روی تعادل خود، حتی زمان توانبخشی کار کنید. گنبد تعادل تکنوجیم به گونه ای ساخته شده است که از بدون سر خوردن در حالتی امن قابل استفاده است.