خرید تردمیل تکنوجیم از تنها نماینده انحصاری:

تردمیل چیست؟
تردمیل دستگاهی برای انجام تمرین های هوازی که توسط آن پیاده روی و دویدن در محیط باشگاه یا خانه را شبیه سازی کرده است. کاربر بر روی صفحه دستگاه می ایستد و با زدن دکمه شروع، تردمیل شروع به حرکت می کند. طبق اعلام انجمن صنعت ورزش ، این دستگاه ها همچنان بزرگترین رده تجهیزات ورزشی فروش هستند و امروزه تردمیل به عنوان ابزار اصلی تمرین یا مکمل برنامه های ورزشی محسوب می شود.

تردمیل تکنوجیم
سهولت در استفاده و راحتی تمرین، دو پارامتر مهم در تردمیل های تکنوجیم ایران هستند که در ترکیب با فناوری های جدید و کاربرپسند روز، برای شما امکان آن را فراهم می کند تا بتوانید تمرین سخت تر و طولانی تری داشته باشید.  تردمیل ها از محبوب ترین تجهیزات ورزشی در تمرینات هوازی هستند.

تمرینات هوازی بهبود یافته
تردمیل های تکنوجیم با استفاده از آخرین فناوری های تولیدی، همواره به دنبال بهبود کیفیت تمرینات شماست. از جمله فناوری های مورد استفاده شده در دستگاه های تکنوجیم ایران، می توان به تردمیل “Run 1000 Excite” اشاره کرد که با کنترل های هوشمند سریع این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به تغییر در وضعیت تمرین خود، شیب و سرعت دستگاه را تنظیم کنید.
سطح دوندگی لایه بندی شده این دستگاه، بصورت خودکار با نحوه ی دویدن شما سازگار می شود تا بهترین تجربه ی دویدن و تمرین را برای شما ایجاد کند. با استفاده از تردمیل های Technogym علاوه بر بهبود تمرینات، داده هایی از سوابق تمرینات خود را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان در تناسب اندام (افزایش عضلات، کاهش وزن و یا بهبود کلی تناسب اندام) دست پیدا کنید.

فناوری برتر و بی نهایت سازگار
تردمیل های ما، مانند سایر محصولات تکنوجیم، بی نهایت سازگار بوده و متناسب با تمام نیازها و اهداف ورزشی شما دستگاه مناسب را ارائه می دهد. تمامی دستگاه های ما تحویل در محل بوده و همراه با کارشناس به جهت نصب و راه اندازی به شما ارائه می شوند.

تناسب اندام برای همه
از تردمیل ها می توان برای کاربردهای متنوعی از جمله ریکاوری و ترمیم عضلات آسیب دیده استفاده کرد. این دستگاه ها دارای کنسول UNITY مجهز به بازی های تمرینی است که به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود رقابت کنید، رکوردهای یک دیگر را به چالش بکشید و تمرینات روزانه ی خود را ادامه دهید.

سطح دویدن سازگار با استفاده از MYRUN TECHNOGYM

با استفاده از این محصول شما می توانید از تعادل کامل سطحی که بر روی آن می دوید لذت ببرید. سطحی که بر روی آن می دوید به شکلی خلاقانه تولید شده است و با روش دویدن شما کاملا سازگار است. یک نکته جالب درباره سطح این دستگاه نیز این است که احتمال آسیب دیدگی شما را به میزان زیادی کاهش می دهد بدون آن که قدرت دویدن شما را کاهش دهد یا باعث کاهش سرعت شما شود.

دویدن با موزیک
اجرا کردن موزیک در حین دویدن یک ویژگی دیگر این دستگاه است. شما می توانید از میان لیست موسیقی های مورد علاقه خود یک موزیک را انتخاب کنید و آن را  اجرا کنید. توجه داشته باشید که اجرای موزیک در حین دویدن باعث بهبود ریتم دویدن شما می شود.

دویدن در بیرون از خانه را در منزل تجربه کنید

استفاده از این دستگاه شما را قادر می سازد تا بتوانید تجربه های دویدن در بیرون از منزل را در منزل نیز داشته باشید. شما با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی این دستگاه نصب شده است می توانید مسیری که در بیرون از منزل می دوید را بر روی دستگاه خود داشته باشید و در نتیجه این مسیر را شبیه سازی کنید. این دستگاه با بسیاری از اپلیکیشن های دیگر نیز سازگار است و به همین دلیل شما با توجه به عملکردی که انتظار دارید می توانید از اپلیکیشن ها و دستگاه های متفاوتی برای شبیه سازی مسیر خود استفاده کنید و از استفاده از این دستگاه نهایت لذت را ببرید.

خرید تردمیل تکنوجیم از کارو ویژن سلامت:
دستگاه های ورزشی تکنوجیم را می توانید از تنها نماینده انحصاری تکنوجیم، کارو ویژن سلامت تهیه کنید. این شرکت از سال 1395 موفق به کسب نمایندگی تکنوجیم در ایران شد. می توانید سایر محصولات تکنوجیم مانند انواع الپتیکال، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی، دستگاه های قدرتی، لوازم تمرین و … را در سایت کارو ویژن سلامت مشاهده کنید.
برای تماس با شرکت با یکی از راههای ارتباطی زیر اقدام فرمائید:

آدرس: تهران، بلوار سعادت‌آباد، خیابان 32 غربی، پلاک 115​

تلفن تماس: 02188084553
پیج اینستاگرام: Karo.vision@
ارتباط از طریق واتساپ: 09120161983