نیمکت تکنوجیم : راهکار جدید و همه جانبه برای تمرینات شما در منزل

technogym bench

راهکاری نوین برای تمرینات عملکردی که فرصت های تمرینی بی شماری را فقط در یک دستگاه برای شما فراهم می کند.
وقتی صحبت از انتخاب بهترین محصول برای تمرینات منزل می شود، تنوع تمرینات و فضا عوامل تعیین کننده خواهند بود. نیمکت تکنوجیم به عنوان محصولی جدید، طراحی شده است تا بیشترین تنوع تمرینی با حداقل فضای مورد نیاز برای دستگاه در اختیار شما باشد تا بتوانید طیف گسترده ای از تمرینات استقامتی، قدرتی و تمرینات مرکزی را در کمترین فضا انجام دهید. این امکان به لطف کم جا بودن، طراحی ابتکاری و تجهیزات فوق العاده نیمکت تکنوجیم در اختیار شما قرار گرفته است.
تمام ابزارهایی که شما برای تمرین کردن نیاز دارید در فضاهای اختصاصی داخل نیمکت تعبیه شده اند. تجهیزاتی مانند دمبل، کش های قدرتی، دمبل های انگشتی، مت (زیرانداز مخصوص) و کش های لاستیکی که به شما امکان تمرینی بی نهایت با بهترین کیفیت را می دهد.
برخی از ویژگی های نیمکت تکنوجیم  را در زیر بررسی می کنیم :‌

  • ۵ جفت دمبل شش وجهی که به منظور جلوگیری از آسیب دیدن دست در محل نگهدارنده مخصوص در نیمکت تعبیه شده اند.
  • ۳ دمبل انگشتی در شکل و وزن های مختلف برای تمرینات مرکزی
  • ۳ کش مقاومتی مختلف با امکان انجام تمرینات متنوع. محل نگهداری این کش ها مانع از گره خوردن و پارگی آنها می شود.
  • مت یا زیرانداز ورزشی که حداکثر راحتی و ثبات را در زمان تمرین برای شما فراهم می کند.

    نیمکت جدید تکنوجیم شامل مجموعه وسیعی از فیلم های آموزشی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ای تمرینات قدرتی، استقامتی و تمرینات مرکزی است. این فیلم های آموزشی به شما در کشف فرصت های ورزشی به نهایت کمک خواهند کرد.
    همچنین این دستگاه به لطف چرخ های یکپارچه در زیر آن به راحتی قابل حمل و جابجایی است. انطباق پذیری با محیط و کم جا بودن، آن را همراه با امکان استفاده از کلاس های آموزشی و تمرینات انفرادی به راهکاری ایده آل برای هتل ها، باشگاه های تناسب اندام کرده است.

    یک دستگاه، بی نهایت فرصت تمرینی
    به لطف تجهیزات یکپارچه تعبیه شده در نیمکت تکنوجیم، طیف گسترده ای از تمرینات متنوع در اختیار شماست :‌
    دمبل های شش وجهی، کش های مقاومتی، دمبل انگشتی و مت (زیرانداز) که همگی در یک دستگاه کم جا با طراحی فوق العاده جمع آوری شده اند.

تمرینات قدرتی برای عضلات مرکزی
با استفاده از دمبل انگشتی، عضلات مرکزی خود را با تمرینات جذاب تقویت کنید.

انعطاف پذیر و قدرتمند
کش های الاستیکی این دستگاه از طریق کشش و ایجاد مقاومت افزایشی، تحرک و تمرینات قدرتی را آسان تر می کنند. این کش ها در ۳ سطح مقاومتی موجود هستند.

افزایش توان عضلانی
دمبل های شش وجهی به شما این امکان را می دهند تا بی نهایت تمرین کنید و بصورت جداگانه عضلات تکی و گروه های عضلات بدن را تقویت کنید.