همکاری تکنوجیم با Giro d‪’‬Italia برای تولید اولین پیراهن ورزشی مسابقات دوچرخه ثابت‬

شرکت فعال ورزشی، از نسخه ی مجازی مسابقات دوچرخه سواری مشهور حمایت می کند.

به لطف همکاری تکنوجیم و کاستلی (Castelli)، که هردو از شرکای Giro d‪’Italia هستند، اولین پیراهن ورزشی مسابقات مجازی دوچرخه ثابت Giro d‪’Italia طراحی شده است.

Giro d’Italia Virtual یک پروژه دوچرخه‌سواری داخل سالن است که توسط RCS Sport – یک شرکت ورزشی و رسانه‌ای که برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی ایتالیا را سازماندهی می‌کند – و BKOOL، شبیه‌ساز دوچرخه‌سواری، طراحی و توسعه یافته است. به لطف Technogym MyCycling و تمامی دوچرخه های ثابت حرفه ای متصل Technogym، این پروژه به علاقه مندان دوچرخه سواری اجازه می دهد تا به صورت آنلاین و دیجیال مراحل مختلف مسابقه Giro 2021 را تجربه کنند. از طریق یک پلتفرم دیجیتالی توسعه یافته توسط BKOOL – که با تمامی دستگاه های تکنوجیم سازگار است – دوست داران دوچرخه سواری این امکان را خواهند داشت تا بتوانند تجربه ای هیجان انگیز داشته باشند. فرصتی فوق العاده برای علاقمندان دوچرخه سواری تا بتوانند ترکیبی از شبیه سازی سه بعدی، ویدیوهای واقعی و رکاب زدن را برای رسیدن به بهترین کیفیت و دقیق ترین نتیجه برای هر مرحله از این مسابقه تجربه کنند. Giro d’Italia Virtual از سه مرحله مختلف تشکیل شده است: Grande Partenza (شروع بزرگ) – دور اول (از 15 اکتبر تا 2 ژانویه)، Grande Partenza – دور دوم (از 14 ژانویه تا 3 آوریل) و Grande Arrivo (ورود بزرگ) ؛ از 6 تا 29 می). این آخرین مرحله همزمان با Giro d‪’Italia 2022 انجام خواهد شد.

کارشناسان دوچرخه سواری هر دو دستگاه MyCycling تکنوجیم – دوچرخه ثابت شخصی هوشمند – و هم SKILLBIKE، اولین دوچرخه ثابت داخلی با سیستم تعویض دنده ی واقعی را برای تمرین انتخاب کرده اند.
MYCYCLING به لطف سیستم TNT – تمرین عصبی عضلانی تکنوجیم (Technogym Neuromuscular Training) – تمرینات دوچرخه ثابت را متحول کرده است. این دستگاه حاصل همکاری بین بخش تحقیق و توسعه تکنوجیم و بهترین مربیان و فیزیولوژیست های دنیاست. MyCycling با هدف افزایش عملکردهای متابولیک و عصبی عضلانی، امکان تمرین کامل در فضای داخلی را در اختیار شما قرار می دهد.
اSKILLBIKE – که به لطف همکاری تکنوجیم با ورزشکاران المپیکی ساخته شده است – قدرت و استقامت را بهبود می بخشد و کارایی را از طریق تمرین های روزانه مبتنی بر قدرت و کمیت، مانند شبیه سازی شیب، به حداکثر می رساند و عملکرد را به روشی جدید، کاربردی و جذاب بهبود می بخشد.

پیراهن ورزشی
این پیراهن انحصاری با در نظر گرفتن سختی تمرینات داخل سالن طراحی و تولید شده است. پارچه سه بعدی Mesh این امکان را می دهد تا بهترین گردش هوا به منظور خنک سازی شما فراهم شود، درحالی که قسمت داخلی پیراهن با ۱۰۰ درصد پلی استر حداکثر جذب عرق را تضمین می کند. این پیراهن خیلی شفاف نیست بنابراین در تمرینات گروهی نیز قابل پوشیدن است.به لطف زیپ بلند آن، زمان تمرین در منزل نیز به راحتی می توان آن را درآورد. این پیراهن شامل تعدادی جیب است که برای ایرپاد، موبایل، هدبند و یا هرچیز دیگری که زمان تمرین همراه خود دارید، مناسب است. یقه کوتاه و دورکمر جذب، حداکثر میزان گردش هوا زمان تمرین در لباس را تضمین می کند. این لباس گزینه ای بسیار مناسب برای دوچرخه سواری در روزهای گرم تابستانی است.