الیپتیکال تکنوجیم: بدون ضربه، تمرین هماهنگ کل بدن

الپتیکال خانگی جدید تکنوجیم، با حرکات سیال و کمترین ضربه به مفاصل شما؛ بی شمار جلسات ورزشی ویدیویی توسط مربیان مورد علاقه ی شما را در اختیارتان قرار می دهد.
به دنبال این هستید تا در خانه ولی با کیفیت باشگاه، عضلات خود را تمرین دهید و یا به وزن مورد نظر خود برسید؟ تمریناتی را انجام دهید که به شما کمک می کند در زمان کمتری کالری بیشتری بسوزانید؟ الپتیکال تکنوجیم به لطف حرکات سیال و عدم اثرگذاری بر مفاصل، راهکاری ایده آل برای همگان – حتی مبتدی ها- است که با ارائه مجموعه گسترده ای از تمرینات ویدیوئی، کلاس های آنلاین، تمرینات درخواستی با مربیان مورد علاقه، به شما کمک می کند تا به اهداف خود دست پیدا کنید. کم جا بودن و سهولت در جمع کردن و راه اندازی مجدد، این دستگاه را به انتخابی ایده آل برای هر خانه و هر اتاقی کرده است.
به لطف حرکات درگیرانه تمام بدن در الپتیکال تکنوجیم که شامل بالاتنه و پایین تنه است، می توانید با تلاش کمتری، کالری بیشتری بسوزانید. محور حرکات در این دستگاه، به لطف تجربه مرکز تحقیقات تکنوجیم در زمینه های تناسب اندام و ورزش، به گونه ای طراحی شده است تا تمرینی اثربخش با بیشترین درگیری عضلات سرینی و باسن و کمترین فشار به مفاصل داشته باشید.

برای مشاهده الپتیکال های تکنوجیم کلیک کنید.


داده های ضروری تمرین همیشه در دسترس شما خواهد بود. تبلت خود را روی الپتیکال تکنوجیم قرار دهید تا بتوانید از میان بی شمار تمرینات متنوع و درخواستی در کنار مربیان مورد علاقه خود بهره مند شوید و از گزینه های سرگرمی نیز استفاده کنید.
این کنسول شامل تمام داده های ضروری به روشی قابل مشاهده در زمان تمرین است. علاوه بر این، برای دسترسی به Technogym Live و انواع برنامه های تمرینی و ویدیوهای آموزشی درخواستی، باید تبلت خود را روی دستگاه قرار دهید. از میان جلسات تمرینی تکنوجیم یکی را انتخاب کنید، جلساتی که توسط مربی راهبری می شود. تمرین های مجازی، از تمرینات کلاسیک تا تمرینات حرفه ای مانند اینتروال های فشرده و سنگین؛ که در فضای باز و طبیعت و یا در زیباترین شهرهای جهان، با اهداف خاص و متناسب با هدف، زمان، مسافت و یا کالری مورد نظر شما قابل استفاده خواهند بود.

همچنین Technogym Live این امکان را به شما می دهد تا تمرینات قدرتی با وزن بدن، تمرینات کاربردی و یوگا انجام دهید. علاوه بر این، با دانلود نرم افزار Technogym Live Connect روی اپل واچ خود می توانید ضربان قلب تان را با الپتیکال تکنوجیم همگام کرده و تمرین خود را نیز در Apple Health پایش کنید.