تردمیل MyRun تکنوجیم برنده جایزه جهانی Runner برای “بهترین تردمیل سال ۲۰۲۲” شد.

راهکار خلاقانه ورزشی تکنوجیم توسط نشریه معتبر دوندگی دنیا، به عنوان بهترین دستگاه تجهیزات دو انتخاب شده است.

تردمیل MyRun تکنوجیم – تردمیل کم جا و بی صدای خانگی که طیف گسترده ای تمرینات دو و پیاده روی را بر اساس نیاز و خواسته شما ارائه می دهد – جایزه “بهترین تردمیل” را از Runner’s World دریافت کرد.

نشریه و انجمن پیشرو دوندگی در دنیا، جدیدترین محصولات مربوط به تمرینات دویدن را به منظور شناسایی بهترین تجهیزات هوازی برای تمرینات قدرتی، سرعتی و استقامتی مورد آزمایش و بررسی قرار داد.
پس از تجزیه و تحلیل های دقیق، بهترین محصولات running به منظور ارائه تمرینی ایمن، موثر و چالش برانگیز به ورزشکاران انتخاب شدند. این موضوع باعث دسترسی دوندگان به سطح جدیدی از تمرین شده است.

تمام ویژگی های MyRun

تردمیل MyRun تکنوجیم به منظور پاسخگویی به نیازهای تمام اعضای خانواده و همچنین ارائه تمرینات سفارشی پیاده روی و دویدن برای تمام ورزشکاران در تمام سطوح طراحی شده است؛ از ورزشکاران مبتدی تا شیفتگان تناسب اندام و  عاشقان ورزش. به سهولت تبلت خود را در محل مخصوص کنسول MyRun قرار دهید و خواهید توانست مربی مورد علاقه خود را از مجموعه کاملی از محتواهای درخواستی انتخاب کنید. این مجموعه شامل موارد زیر است:
جلسات تکنوجیم. اگر به دنبال مربی ای هستید که در تمام طول تمرین شما را هدایت کند، به شما انگیزه بدهد و ورزش را به فعالیتی جذاب تر تبدیل کند؛ از جلسات تکنوجیم استفاده کنید و از طیف گسترده تمرین‌ها بر اساس نیاز شخصی خود انتخاب کنید.

تمرینات منظم تکنوجیم. داشتن اهداف مشخص و زمان معین برای دست‌یابی به آن‌ها می تواند بسیار الهام بخش باشد. تمرینات منظم تکنوجیم، ترکیبی از تمرینات و حرکات متنوع با میزان و شدت متفاوت است که کاربران را برای دست‌یابی به بهترین عملکرد آنها به چالش می کشد.

طراحی چشم نواز و کم جای MyRun به لطف بهینه ترین نسبت بین فضای دوندگی و ابعاد دستگاه – بدون در نظر گرفتن محدودیت فضا و نوع طراحی داخلی خانه و بدون اختلال در عملکرد – آن را به بهترین انتخاب برای خانه تبدیل کرده است. سطح نوار دوندگی این دستگاه با شکل دویدن شما سازگار است و ضربه های وارد شده از گام‌های شما را به شکل موثری جذب کرده و از مفاصل شما در سرعت های پایین محافظت می کند و در سرعت های بالا و دوهای انفجاری نیز بیشترین واکنش پذیری را دارا خواهد بود. تردمیل MyRun تکنوجیم با شیب متغیر تا ۱۲درصد، بیشینه سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت و قابلیت کنترل و ردیابی داده های بیومتریک شما – مانند نرخ سلامتی، ریتم حرکت و طول گام – به شما این امکان را می دهد تا میزان شدت مورد نظر خود را بر اساس اهداف خود به راحتی پیدا کنید و تمرینات خود را با پارامترهای مختلف پایش کنید. استفاده از MyRun بدون تبلت نیز به لطف دکمه شروع سریع و جوی استیک های روی آن بسیار ساده خواهد بود و به شما امکان تغییر سرعت و شیب را در حال حرکت می دهد.